dissabte, 24 de març del 2012

Martí

T'imagine davant un pastís enorme amb cara de felicitat, bufant 19 ciris de colors. Tothom al teu voltant t'està cantant: "Happy birthday to yooou... ". Alguns desentonen una mica, no importa, esteu celebrant el teu aniversari i hi ha pastís. Bé, no ho sé, m'ho imagine. M'imagine a mi entre ixa multitud que et canta, que s'alegra de tindre't un any més al seu costat, però no estic allí. Estic a unes quantes decenes de quilòmetres, gitada, en pijama i pensant en els tres anys que hem viscut junts. En els tres anys que portes suportant incondicionalment les meues tonteries i el meu mal humor. He d'agrair la teua paciència per això si no ho he fet abans. I també t'he d'agrair a tu cada dia i cada conversa i cada abraçada, per fer-me sentir un poc més persona.
Els ciris s'apaguen i tothom aplaudeix i tu somrius i t'arriba un missatge que et desitja milions de felicitats. Saps que no m'oblide de tu mai.


Patetes.

1 comentari: